Cvičení na břicho


Tak tohle je malá specialitka. O břiše už tu jeden krátký článek máme, ale je to tak oblíbená partie, že si k němu napíšeme trochu víc. Jistě se na vás valí ze všech stran cvičení břišních svalů do úmoru.

Hodně lidí si představuje, že svoje bříško přikryté tukovou dekou prostým cvičením na břicho odkryje stejně snadno, jako když superman roztrhne košili a ukáže znak před akcí. NO.. kdyby to bylo tak snadné, tak všichni chodíme v upnutých trikotech s rýsujícíma se buchtama.

Jenomže tak snadné to není a naopak velké části populace nedělá problém nosit triko napnuté k prasknutí přes kulaté břicho. Nic proti nim, jen škoda zničeného trička.

 

Jak na lepší břicho?

Tak co teda máte dělat, aby břicho ztvrdlo a bylo rovné, jak přistávací dráha? Dodržovat správné jídlo!

Napište si to třeba na sto různobarevných papírků a polepte si je všude, kudy chodíte. Tím myslím doma a v práci, ne že je budete lepit v metru.

 

Strava dělá 80 % úspěchu v případě odhalení břišních svalů. A to je minimum sacharidů, dostatek bílkovin a rostlinné tuky, aby doplnily energetický příjem. Když toto dodržíte, spálíte tuk. Hodně tuku…

No a ten zbytek věnujte cvičení. Makejte tak, že vám shoří břicho a druhý den se zasmějete leda za poplatek. Když budete na sebe poctiví, brzy se to začne vyplácet. Ucítíte, že se posouváte při cvičení dál. Dáte víc opakování a bez kroucení se.  

Až se jednoho dne podíváte do zrcadla a uvidíte vyrýsované břišní svaly ve své životní formě.

Pro inspiraci do cvičení zde máte parádní Tabata video na břišní svaly.

Tak Makejte s Tabatou!